點解我咁鍾意OneSky 慈善行山活動? 因為佢教到我兩個仔女乜野係同理心!

今年「One Hike for OneSky」在11月10日舉行,Bill Quarless已連續五年參與這項慈善活動。他向我們透露這個活動對他的重要性。

「我地好支持OneSky 同埋佢地咁有意義嘅工作。我地好開心可以出一分力,支持OneSky培育和照顧弱勢兒童。」

「我特別鍾意呢個慈善行山活動,因為我可以同屋企人同埋成間公司嘅同事一齊參加。我兩個小朋友都好清楚嚟行山嘅目的,我亦會藉住呢個機會去教佢地乜野係同理心同埋無私嘅精神。我嘅員工亦好希望一齊參加,以團隊嘅名義回饋社會。我地會進行一場友誼賽,籌得最多錢個位會有獎勵,而公司亦會捐出相同數目嘅善款俾OneSky。」

「多得我五歲同六歲嘅仔女嘅參與,等我有機會慢慢行,我地成個團隊通常都會一齊到達終點。所以呢個行山活動嘅好處之一,就係佢有唔同嘅行山路線俾你揀,適合唔同體質嘅人參與。無論你揀邊條路徑都好,只要到達終點就已經係一個成就 — 因為更重要嘅係,我地每人都需要付出,共同努力去完成呢個目標,幫到有需要嘅人。咁呢一日就會過得特別滿足同有意義喇!」

Bill Quarless 現職Impact Products的行政總裁

 

 

 

This post is also available in: EN